Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
Webinaari

Rajapinta, tietosuoja ja integraatiot

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 27.8.2020-Updated 27.8.2020
Rajapinta, tietosuoja ja integraatiot

14:00 – 15:00
21.10.2020

iCal

Google Calendar

View full calendar

Saatat myös pitää

Tethics2020 – etiikkaa, tekniikkaa ja vähän oppimisanalytiikkaakin    
Julkaistu 20.11.2020

Tethics2020 – etiikkaa, tekniikkaa ja vähän oppimisanalytiikkaakin   

  Tethics 2020 (Conference on Technology Ethics) konferenssi pidettiin aiemmasta poiketen verkkokonferenssina. Vuosittainen konferenssi on jo neljäs perättäinen, jonka Turun yliopisto järjestää tärkeän, […]

Julkaistu 14.3.2019

eSAMK-päivä ja LAeR

13.03.2019 järjestettiin Raumalla Satakunnan ammattikorkeakoulun Kanali-kampuksella eSAMK-päivä. Tähän päivään sisältyi monimuoto-opetuksen ja blended learning -ajatuksen mukaisten järjestelmien koulutusta henkilökunnalle. Käytiin läpi sekä […]

Webinaarisarjan päätösseminaari siirtyy
Julkaistu 14.12.2020

Webinaarisarjan päätösseminaari siirtyy

Alunperin 16.12 pidettäväksi suunniteltu webinaarisarjan loppuhuipentuma siirtyy ensivuodelle 20.1.2021 Ajankohta on sama 12:30-15:00 ja ohjelma näyttää seuraavalta: 12:30 -13:30 pilottiopettajien timantit 13:30-14:00 […]

Syyskuu alkoi – hankkeessakin tapahtuu taas
Julkaistu 6.9.2019

Syyskuu alkoi – hankkeessakin tapahtuu taas

  Hyvää syksyn alkua! Syyskuun ensimmäiset päivät on takana ja hankekin on päässyt uuteen syksyyn ja täyteen vauhtiin kesän jälkeen. Alkusyksyssä on […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen Osaamisen kehittymisen arviointi datan avulla 8.10.2020
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava Examin tenttiyhteenveto opettajan työvälineenä 5.11.2020

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by