Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
Yleinen

Oppimisanalytiikka opiskelijan ja opettajan tukena

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 22.4.2021-Updated 22.4.2021

Tässä olisi APOA-projektissa tuotetut lyhyet esittely videot oppimisanalytiikasta opiskelijan ja opettajan näkökulmasta:

Oppimisanalytiikka opiskelijan apuna / Oppimisanalytiikka opettajan tukena

In english:

Learning analytics – a tool for students / Learning analytics – a tool for teachers

Saatat myös pitää

APOA-päivä 21.04.2020
Julkaistu 23.4.2020

APOA-päivä 21.04.2020

APOA-päivä pidettiin toista kertaa tänä vuonna ja kevään poikkeustilan vuoksi verkkoseminaarina. Ohjelmassa oli aluksi aamupäivällä kaksi luentoa, joista ensimmäisessä puhuttiin APOA-hankkeesta ja […]

Julkaistu 1.9.2020

Syksyn webinaarisarja jo ovella!

Syksyn 2020 webinaarisarja aloittaa vahvasti Opintojakson suunnittelu oppimisanalytiikan näkökulmasta webinaarilla Zoomissa keskiviikkona 23.9 kello 14:00. Sarjaa seurataan joka toinen viikko keskiviikko ja […]

Pelillistäminen osana oppimisanalytiikkaa
Julkaistu 8.4.2020

Pelillistäminen osana oppimisanalytiikkaa

Kasvanut verkko-opetuksen määrä muuttaa sekä opiskelijan että opettajan roolia. Kun opettajan ja opiskelijan kasvokkaiset kontaktit harvenevat, opiskelijalta vaaditaan enemmän itseohjautuvuutta, kykyä asettaa […]

Julkaistu 18.4.2019

APOA-päivä

Satakunnan ammattikorkeakoulussa pidettiin tiistaina 16.04.2019 tapahtuma, jossa meillä oli puhujina kaksi arvostettua hankelaista; Tampereen ammattikorkeakoulun Innovaatiopalveluiden Sami Suhonen sekä Turun Yliopiston oppimisanalytiikkatiimin […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen APOA-päivä 22.4
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava APOA-päivästä

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by