Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
Webinaari

Oppimisalustat ja analytiikka

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 27.8.2020-Updated 27.8.2020
Oppimisalustat ja analytiikka

14:00 – 15:00
18.11.2020

iCal

Google Calendar

View full calendar

Saatat myös pitää

Julkaistu 1.9.2020

Syksyn webinaarisarja jo ovella!

Syksyn 2020 webinaarisarja aloittaa vahvasti Opintojakson suunnittelu oppimisanalytiikan näkökulmasta webinaarilla Zoomissa keskiviikkona 23.9 kello 14:00. Sarjaa seurataan joka toinen viikko keskiviikko ja […]

Oppimisanalytiikasta
Julkaistu 31.5.2019

Oppimisanalytiikasta

Tämän kevään aikana on SAMKissa järjestetty muutamia oppimisanalytiikkaan liittyviä koulutuksia. Koulutusten perimmäisenä tarkoituksena on ollut jakaa ymmärrystä siitä, miksi oppimisanalytiikkaa kannattaisi käyttää […]

Tethics2020 – etiikkaa, tekniikkaa ja vähän oppimisanalytiikkaakin    
Julkaistu 20.11.2020

Tethics2020 – etiikkaa, tekniikkaa ja vähän oppimisanalytiikkaakin   

  Tethics 2020 (Conference on Technology Ethics) konferenssi pidettiin aiemmasta poiketen verkkokonferenssina. Vuosittainen konferenssi on jo neljäs perättäinen, jonka Turun yliopisto järjestää tärkeän, […]

Oppimisanalytiikka – opettajan apu vai tuho?
Julkaistu 26.10.2020

Oppimisanalytiikka – opettajan apu vai tuho?

Kenties otsikko on hieman raflaava mutta näin pilottiopettajan näkökulmasta katsottuna vastaus tuohon riippuu päivästä. Syksyllä 2019 ensimmäistä pilottiopintojaksoa suunnitellessani olin aivan innoissani Moodlen 3.0 kaikista mahdollisista lohkoista, […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen Examin tenttiyhteenveto opettajan työvälineenä 5.11.2020
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava Datan visualisointi 3.12.2020

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by