Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
ITK

Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 27.8.2020-Updated 27.8.2020
Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi

09:00 – 14:00
16.4.2021

iCal

Google Calendar

View full calendar

Saatat myös pitää

Oppimisanalytiikka uuden opettajan apuna
Julkaistu 9.11.2020

Oppimisanalytiikka uuden opettajan apuna

Näin syysloman jälkeen alkaa paitsi joulun odotus niin myös seuraavan kevään opintojaksojen suunnittelu. Aloitin opetustehtävissä SAMKissa syksyllä 2019 ja pääsin melkein heti […]

Julkaistu 1.9.2020

Syksyn webinaarisarja jo ovella!

Syksyn 2020 webinaarisarja aloittaa vahvasti Opintojakson suunnittelu oppimisanalytiikan näkökulmasta webinaarilla Zoomissa keskiviikkona 23.9 kello 14:00. Sarjaa seurataan joka toinen viikko keskiviikko ja […]

Julkaistu 16.12.2020

Hyvää joulua ja toiveikasta vuotta 2021

2020 oli varmasti kaikille haastava vuosi, mutta selvisimme siitä kunnialla. APOA-hankkeen rintamalla tapahtui paljon ja paljon jäi vielä tehtävää ensi vuodellekin. Kaikkien […]

Oppimisanalytiikka tulee ja voi tuoda joustavuutta opiskeluun – oletko valmis hyppäämään prosessiin?
Julkaistu 11.12.2020

Oppimisanalytiikka tulee ja voi tuoda joustavuutta opiskeluun – oletko valmis hyppäämään prosessiin?

Lähtiessäni APOA-hankkeeseen mukaan minua jännitti, miten selviytyisin oppimisanalytiikan maailmassa. Käsitteenä sitä enempää tuntematta yhdistin asian erilaisiin analytiikkatyökaluihin ja mieltä askarrutti, miten selviydyn […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa -konferenssi 15.4.2021
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava SAMK loppuseminaari 22.4.2021

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by