Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
Yleinen

Oppimisanalytiikka opiskelijan ja opettajan tukena

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 22.4.2021-Updated 22.4.2021

Tässä olisi APOA-projektissa tuotetut lyhyet esittely videot oppimisanalytiikasta opiskelijan ja opettajan näkökulmasta:

Oppimisanalytiikka opiskelijan apuna / Oppimisanalytiikka opettajan tukena

In english:

Learning analytics – a tool for students / Learning analytics – a tool for teachers

Saatat myös pitää

Julkaistu 11.1.2021

Motivoinnin juuriin

Oppimisen kannalta kommunikointi on oleellisessa osassa opetuksessa. Kommunikoinnilla, oli se sitten puhetta tai tekstiä, saadaan vastaanottajassa aikaan tunne-elämys. Koska verkko-opetus on pitkälti […]

Julkaistu 25.3.2019

Interaktiivinen Tekniikka Koulutuksessa

Eli ITK-päivät pidettiin viime viikolla Hämeenlinnassa tuttuun tyyliin Aulangolla. Aiheena oli hyvinkin paljon digitalisaatio ja tämän johdosta myös oppimisanalytiikka eli oltiin kyllä […]

Mitä tietoa opettajat haluavat opintojaksoistaan?
Julkaistu 11.4.2019

Mitä tietoa opettajat haluavat opintojaksoistaan?

APOA-hankkeessa SAMKissa on haastateltu hankkeessa mukana olevia opettajia siitä, miten he käyttävät nyt oppimisanalytiikkaa opintojaksoillaan. Samalla pyrittiin selvittämään, mitä he tulevaisuudessa haluaisivat […]

Julkaistu 19.5.2020

EXAM kehitystyön tuloksia

Vuosi sitten puhuin EXAM-järjestelmästä ja tämän tulevasta kehitystyöstä yhdessä Tampereen ammattikorkeakoulun (nykyisin Tampereen korkeakouluyhteisö) kanssa osana EXAM-konsortion kehitystehtäviä. Nyt, poikkeustilasta huolimatta, uusimmassa […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen APOA-päivä 22.4
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava APOA-päivästä

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by