Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

SAMKin Oppimisanalytiikka AMKeissa-osahankeen blogi
  • Etusivu
  • Kalenteri
Takaisin etusivulle

Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla

  • Search
  • Etusivu
  • Kalenteri
Webinaari

Osaamisen kehittymisen arviointi datan avulla

kirjoittajalta Ville Suominen|Julkaistu 27.8.2020-Updated 27.8.2020
Osaamisen kehittymisen arviointi datan avulla

14:00 – 15:00
8.10.2020

iCal

Google Calendar

View full calendar

Saatat myös pitää

Pelillistäminen osana oppimisanalytiikkaa
Julkaistu 8.4.2020

Pelillistäminen osana oppimisanalytiikkaa

Kasvanut verkko-opetuksen määrä muuttaa sekä opiskelijan että opettajan roolia. Kun opettajan ja opiskelijan kasvokkaiset kontaktit harvenevat, opiskelijalta vaaditaan enemmän itseohjautuvuutta, kykyä asettaa […]

Tutkimustyöstä
Julkaistu 17.3.2020

Tutkimustyöstä

Oleellista tutkimusta kuin tutkimusta tehdessä on oikeiden menetelmien käyttäminen. Nyt muutamat tutkimukset hankkeen nimissä tehneenä olenkin paljon törmännyt kvalitatiivisten ja kvantitatiivisten tutkimusmenetelmien […]

Täydellinen
Julkaistu 21.2.2020

Täydellinen

Opintojaksototeutuksia työstetään vuodesta toiseen jatkuvasti kehittyvässä ympäristössä, jossa jokaisella on oma tyylinsä opettaa, joka näkyy oppimisympäristöjen toteutuksissa. Oppimisalustat tarjoavat paljon erilaisia vaihtoehtoja […]

Hyviä uutisia heinäkuun alkuun – kaksi esitystä SAMKin osahankkeesta hyväksytty
Julkaistu 22.7.2019

Hyviä uutisia heinäkuun alkuun – kaksi esitystä SAMKin osahankkeesta hyväksytty

Kesälomalla ei pitäisi tapahtua kovinkaan paljoa, vaikka työasioita sivusilmällä aina seuraakin.  Näinhän sitä aina ajattelee kun lomalle jää. Tänä kesänä kuitenkin saimme […]

APOA-hankkeesta

Artikkelien navigointi

  • Edellinen Opintojakson suunnittelu oppimisanalytiikan näkökulmasta 23.9.2020
  • Artikkelisivulle
  • Seuraava Rajapinta, tietosuoja ja integraatiot 21.10.2020

© 2025 Oppiminen näkyväksi analytiikan avulla – Kaikki oikeudet pidätetään

Designed with Customizr Pro – Powered by